Byron Bay - Reisverslag uit Smiths Lake, Australië van Margreet & Jan Roggen - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Smiths Lake, Australië van Margreet & Jan Roggen - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Margreet & Jan

22 November 2014 | Australië, Smiths Lake

18nov De volgende dag Brisbane bekeken, viel ons erg tegen, veel wolkenkrabbers (en geen mooie). Een mooi parlementsgebouw , een mooie brug en dan had je het echt wel gehad. Op 18 november naar de kust gereden, Broadbeach bij Cleveland. Een soort Benidorm-Zandvoort voor de liefhebber….
19 november vertrokken naar Byron Bay: prachtige witte stranden van de Sunshine Coast. Hier bevindt zich het meest oostelijke punt van Australië. Er staat een mooie vuurtoren (lighthouse) uit 1901. Een prachtig natuurgebied met heel veel rare loslopende vreemde vogels (inclusief wijzelf).
20 november naar Coffs Harbour en daar even aan het zonnige maar zeer winderige strand geweest. Op 21 november 300 km gereden door een (eindelijk) prachtige natuur naar Smith’s Lake. De door ons gehuurde studio was een enorme verrassing: een studio op hoge palen die over het meer uitkijkt en hypermodern. Helemaal mijn smaak, dacht al dat dat niet bestond in Australië, ha, ha. De papegaaien en andere fel-gekleurde vogels zitten hier gewoon op het terras. Vandaag voor 2 dagen boodschappen in huis gehaald en dan heerlijk 3 dagen hier relaxen. Geweldige mooie plek.

• 23 November 2014 - 06:20

Rosalie:

Klinkt een stuk beter en ziet er mooi uit! Hopen dat dit zich de komende 4 weken voortzet..

• 23 November 2014 - 11:06

Marianne:

Dat zou ik ook wel een paar dagen vol kunnen houden :-D klinkt goed.

• 23 November 2014 - 12:12

Afke:

Dat huisje ziet er inderdaad niet slecht uit. Ik ben benieuwd wat jullie nog meer tegen gaan komen.

• 25 November 2014 - 11:50

Alie Wiersma:

Wat een heerlijk vakantiegevoel heb je dan hé. Super !!

Maar eh........mis je wel hoor Margreet...........

XXX Alie

• 25 November 2014 - 19:12

Marga Venema:

Hallo Margreet en Jan,
    Wat een fantastisch plekje om een paar dagen te blijven. Wat leuk dat we zo een klein beetje met jullie kunnen meereizen. Ik wens jullie een goede reis verder. Lieve groet van Marga.